Splošni pogoji poslovanja družbe T3 TECH d.o.o.
Splošni pogoji poslovanja urejajo poslovno razmerje med družbo T3 TECH d.o.o. (v nadaljevanju: prodajalec) ter naročniki (v nadaljevanju: kupci) izdelkov in storitev, ki jih v okviru svoje dejavnosti ponuja, proizvaja, prodaja in dobavlja prodajalec.
Splošni pogoji poslovanja veljajo za kupce ter za vse morebitne sopodpisnike pogodb, ki naročajo oz. kupujejo blago in storitve pri dobavitelju.
Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani www.t3-tech.si.
1. Uvod in veljavnost
Pogodbeno razmerje med strankama nastane s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe. Splošni pogoji poslovanja so sestavni del vsakokratne sklenjene kupoprodajne pogodbe in veljajo v kolikor se stranki s pogodbo nista drugače dogovorili.
Kupec potrjuje, da je prebral, razumel in sprejel celotno besedilo splošnih pogojev poslovanja prodajalca. V primeru, da se splošni pogoji poslovanja ne ujemajo s pogodbo ali posebnimi dogovori sklenjenimi med prodajalcem in kupcem, veljajo slednji.
2. Sklenitev pogodbe
Kupoprodajna pogodba je sklenjena s trenutkom sprejema ponudbe ali predajo naročila s strani kupca oziroma s podpisom kupoprodajne (izvedbene, servisne, …) pogodbe.
Kupec je dolžan pred sprejemom ponudbe oziroma pred podpisom kupoprodajne pogodbe pregledati lastnosti blaga, specifikacije storitev ter izvedbene predloge in opozoriti na morebitne napake, protislovja, nerazumljivosti, ki bi lahko pripeljale do nepravilnih tolmačenj, izvedbe blaga ali storitev, mer ali obračuna.
Naknadni dogovori oz. spremembe in dopolnitve pogodbe so veljavne samo v pisni obliki s soglasjem prodajalca.
3. Oblikovanje cene
Cena za naročeno blago in/ali storitev je določena v vsakokratni izvedbeni ali servisni pogodbi ali potrjeni ponudbi prodajalca oziroma naročila kupca.
4. Plačilni pogoji
V primeru zamude s plačilom je prodajalec upravičen do zakonskih zamudnih obresti, kupec pa mora povrniti tudi vse stroške opominov in morebitne druge stroške, ki bi prodajalcu nastali zaradi kupčeve zamude.
5. Instrumenti zavarovanja
Za zavarovanje plačila za dobavo blaga oziroma izvedbo storitve lahko prodajalec zahteva ustrezna zavarovanja.
Zavarovanja s posameznim kupcem so dogovorjena v kupoprodajni pogodbi, njihova pravočasna predaja je pogoj za veljavnost prodajne pogodbe.
6. Dobava ter prevzem blaga
Roki dobave so določeni v delovnih dnevih. V kolikor se dobavni rok izteče na soboto, nedeljo ali praznik se dobava opravi prvi naslednji delovni dan. Manjše prekoračitve rokov dobave so dopustne.
Okoliščine, zaradi katerih je prodajalec upravičen blago dostaviti kasneje ali odstopiti od pogodbe so zlasti:
- tehnične težave, ki izvirajo iz narave naročila in zaradi katerih je izvedba za prodajalca ali za njegovega kooperanta nemogoča ali nesprejemljiva,
- druge okoliščine, ki bi nastale na strani dobaviteljev prodajalca, ki onemogočajo dobavo materiala ali pravočasno dobavo materiala,
- nemožnost izpolnitve zaradi požara, pomanjkanja surovin ali električnega toka ali druge bistvene motnje pri prodajalcu ali pri kooperantu;
- stavke, zapore, vojna in vsi primeri višje sile.
Kupec se zaveže takoj po prevzemu blago skrbno in celovito pregledati. Kupec mora o morebitnih napakah nemudoma, najkasneje pa v 8. dneh od prevzema blaga oziroma dogovorjenega datuma za dvig blaga, pisno obvestiti prodajalca.
V primeru reklamacije prevzetega blaga, se notifikacija napake zavede v zapisnik, pri čemer vsaka stranka prejme po en izvod zapisnika. Poškodovano blago je potrebno fotografirati.
7. Izvedba in prevzem storitev
Izvedbeni pogoji za prodane storitve so definirani na ponudbi, izvedbeni ali servisni pogodbi, ki podrobneje predpisuje način in dinamiko prevzema.
8. Odgovornost
Prodajalec ne odgovarja za škodo, ki bi nastala kupcu kot posledica njegove zamude pri izpolnjevanju pogodbenih obveznosti. Prodajalec tudi ne odgovarja za škodo, ki je posledica posredovanja nepravilnih ali netočnih podatkov, specifikacij, projektov ali katerihkoli drugih informacij, zagotovljenih s strani kupca. Prodajalec ne odgovarja za škodo, ki je posledica nestrokovnega rokovanja z napravami, pomanjkljivim in nestrokovnim vzdrževanjem ali servisiranjem.
V primeru iz prejšnjega odstavka ima prodajalec pravico zahtevati povračilo nastale škode..
9. Odstop od pogodbe
Prodajalec lahko odstopi od pogodbe zlasti v sledečih primerih:
- če je kupec posredoval napačne ali neresnične podatke ali se zavezal z obveznostjo, ki se je kasneje izkazala kot nemogoča, nedopustna, nedoločena ali nedoločljiva;
- če kupec v dogovorjenem roku ne plača dogovorjene kupnine;
- če instrumenti zavarovanja terjatev, ki jih je kupec izročil prodajalcu niso veljavni ali sta njihova veljava in vsebina omejena ali jih ni mogoče uporabiti zaradi poteka roka veljavnosti;
- če grozijo ali nastopijo izredne okoliščine, zaradi katerih bo po oceni prodajalca izpolnitev pogodbenih obveznosti prodajalca precej otežena ali onemogočena ali prodajalec meni, da se ne bo mogel držati prodajne pogodbe;
- v primerih zamude določenih v 6. členu, če kupec v dodatnem 8. dnevnem roku ne prevzame blaga;
- v primeru stečaja kupca ali prenehanja kupca kot pravne osebe;
- v primeru začetka postopka prisilne poravnave nad kupcem kot pravno osebo lahko prodajalec odstopi od pogodbe ali pa pogodba ostane v veljavi pod pogojem, da kupec nemudoma in v celoti poravna vse zapadle in nezapadle obveznosti do prodajalca.
Prodajalec odstopi od pogodbe pisno preko elektronske pošte oziroma s priporočeno poštno pošiljko, razen v kolikor se stranke niso dogovorile drugače.
10. Nezmožnost izpolnitve, višja sila
Ne smatra se za kršitev pogodbe, če katera izmed pogodbenih strank ne more izpolniti katere izmed pogojev prodajne pogodbe oziroma splošnih pogojev poslovanja zaradi vzrokov, na katere sama ne more vplivati. Gre za tiste nepredvidene in s človeško močjo nezadržne okoliščine, ki niso odvisne od želja strank in posredno zavirajo stranko pri realizaciji pogodbenih obveznosti (npr. vojna, državna stavka, potres, poplava, požar, teroristična dejanja, bistvene spremembe zakonov, itd).
11. Varovanje poslovne skrivnosti
Stranki se zavezujeta, da bosta vse podatke, ki izhajajo iz pogodbene dokumentacije in druge podatke, ki izvirajo iz pogodbenega razmerja ohranjali kot poslovno skrivnost ves čas trajanja pogodbenega razmerja.
Če obstaja možnost, da se kateri od strank povzroči občutna škoda zaradi izdaje poslovne skrivnosti tudi po prenehanju pogodbenega razmerja, se podatki še naprej ohranjajo kot poslovna skrivnost, v vsakem primeru pa še najmanj 5 (pet) let po prenehanju pogodbe.
Za poslovno skrivnost štejejo skice, sheme, izračuni, formule, navodila, spiski, dopisi, zapisniki, pogodbene listine in drugi podatki v materializirani ali nematerializirani obliki. Stranka zaradi kršenja poslovne skrivnosti po tej določbi odškodninsko odgovarja za materialno in nematerialno škodo.
13. Hierarhija pravnih aktov
Če bi bila prodajna pogodba v nasprotju s splošnimi pogoji poslovanja ali drugo dokumentacijo, ki je sestavni del prodajne pogodbe, ima prodajna pogodba prednost pred določili splošnih pogojev in drugo dokumentacijo.
15. Reševanje sporov
Vse morebitne spore, ki lahko nastanejo v zvezi z veljavno sklenitvijo, kršenjem, prenehanjem in pravnimi razmerji, ki izhajajo iz pogodbenega razmerja med kupcem in prodajalcem si bosta kupec in prodajalec prizadevala rešiti sporazumno.
Za spore, ki jih ne bo mogoče rešiti na naveden način, bo pristojno sodišče v Ljubljani, uporabljalo pa se bo slovensko pravo.
Zadnja sprememba: april 2025